מראת סלפי

איך בוחרים הפעלות לימי הולדת?

בשורה שכדאי שתדעו. מגניפיקו משכירה עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק, תאי צילום ועוד עמדות יפות המתעדכנות כל הזמן מבית מגניפיקו בהתאמה אישית לימי הולדת. עם המתקנים של מגניפקו תעלו את הרמה של יום ההולדת.

יום הולדת היא אחת מן החגיגות העליזות ביותר. רק מה, החגיגה הזו כרוכה בלא מעט כאב ראש להורים שצריכים לארגן את האירוע הזה. כדי לחסוך לכם במאמץ הבאנו לפניכם מדריך להכנת ימי הולדת מושלמים מבחירת תאריך יום ההולדת, בחירת ההפעלה ועוד.

איך בוחרים תאריך למסיבת יום הולדת?

לא התבלבלנו, אנחנו יודעים שיש תאריך ליום הולדת היום שבו נולד הילד שלכם. אבל דיברנו על ההפעלה ולא על יום ההולדת עצמו. ברור שאם זה מתאפשר הכי מוצלח לעשות את ההפעלה ביום של היום הולדת אך לא תמיד זה אפשרי. לכן, נשתדל למקם את היום של ההפעלה סמוך ככל האפשר לתאריך יום ההולדת. כדי שלא תתקלו בבעיות עקב קביעת התאריך נביא לפניכם כמה נקודות שתבדקו לפני שאתם קובעים את התאריך.

מראת סלפי
מראת סלפי
  1. בדקו אם לא מתקיימות פעילויות מיוחדות בתאריך הפעלת יום הולדת. כמו טיול בבית ספר, יום הולדת של חבר או כל סיבה אחרת שעלולה לגרום לכך שלא כל האורחים יוכלו לבוא.
  2. בדקו אם אין מבחן ביום שאחרי התאריך המתוכנן. ביום כזה הילדים עסוקים ואין להם זמן לחגיגות. 
  3. שימו לב למזג האוויר ביום של התאריך שבחרתם! מזג אוויר לא מוצלח עלול להרוס את כל החגיגה. אם אתם מתכננים יום הולדת בעונה חורפית או בשיא הקיץ בדקו מהי תחזית מזג האוויר ליום המתוכנן. והתאימו אליו את הפעלת יום ההולדת.

מי במוזמנים?

עוד שאלה קשה את מי תזמינו למסיבה. יש כאלו שמעדיפים לערוך את החגיגה במסגרת החוג המשפחתי בלבד. ויש כאלו שכן מעדיפים נוכחות של חברים מצומצמת או מורחבת, זה לא משנה. ההמלצה שלנו היא להשאיר את ההחלטה על המוזמנים בידיים של הילד. החגיגה היא שלו ובשבילו. ולכן, הכי מתאים שהוא יבחר את מי שהוא מעוניין לחלוק איתו את הרגעים המרגשים.

איזה הפעלות מביאים ליום הולדת?

ועכשיו הגענו אל העיקר ההפעלה! איזו הפעלה מביאים, בחוץ, בפנים, בסגנון אקסטרים, ספורט, ספא או בלונים? יש עוד מגוון רחב של אופציות. ההמלצה שלנו היא שוב, לשאול את הילד מה הוא מעדיף. יום ההולדת היא שלו והוא צריך להנות עם משהו שהוא אוהב. צריך לשים לב להתאים את ההפעלה לגיל הילד.

תשלימו את החגיגה עם מגניפיקו!

בשורה שכדאי שתדעו. מגניפיקו משכירה עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק, תאי צילום ועוד עמדות יפות המתעדכנות  כל הזמן מבית מגניפיקו בהתאמה אישית לימי הולדת. עם המתקנים של מגניפקו תעלו את הרמה של יום ההולדת. למגניפיקו יש עמדות מולטימדיה שמתאימות לכל הגילאים. אתם יכולים לשדרג את המסיבה עם שולחנות משחק מיוחדים לפי נושא יום ההולדת. אבל הדבר עליו מומלץ לא לוותר הוא תאי הצילום של מגניפיקו שתמיד מצליחים להפשיר את האוירה.

הזמינו עכשיו הפעלת יום הולדת מושלמת מבית מגניפיקו ותהנו ממסיבה כיפית ואטרקטיבית.

אז, מזל טוב על יום ההולדת שיהיו לכם עוד הרבה שנים מאושרות עד 120!

Open chat
בואו לוואטספ של מגניפיקו : )
דילוג לתוכן